Nytt år – nya vanor!

  • Bli Medlem
  • Värva Vän
  • WeightTrainer
  • Muscle & Fat Bet
  • Nyheter 2020
  • Återblick 2019

Bli nyårsmedlem

Bli medlem! Gym- eller gruppmedlemskap? Du väljer! Just nu ett startpaket på köpet! Läs mer

Värva Vän

Bjud med din vän på 15 dagar fri träning! När vän blir medlem bjuder vi på 1 månads fri träning. Läs mer

WeightTrainer

Gör som det här härliga gänget! Tillsammans gick de 6 deltagarna ner 78 kg – på bara 3 månader!

Ny gruppstart i januari: http://traningscentret.kmpnj.se/wt-dec-2019
Fortsättningsgrupp: http://traningscentret.kmpnj.se/wtnsdec2019

WT gäng ht19

Muscle & Fat Bet

Anta årets utmaning! Läs mer här

Muscle & Fat bet

NYHETER 2020

DANSA ZAFRO  – En dansklass fylld med glädje, humor och positiva känslor. Med bekväma och kreativa danssteg hänger du enkelt med under 25 minuter och slutar när det är som bäst. I Dansa Zafro möts FortGjort´s två favoritdanspass, Dansa Zamba och Dansa Afro. Denna kombination är oslagbar och ger så mycket dansunderhållning och energi, det går inte att stå still. Har du funderat på att börja dansa eller har svårt att välja är detta dansklassen för dig – hundra procent danskärlek utlovas. I vår värld stavas dansglädje Dansa Zafro!  Boka dig i webbokningen, tisdagar kl 18.00! Välkommen!! //Charlotte

GYM-MIX är ett nytt upplägg där du får allsidig träning i gymmets olika avdelningar, ex konditionsträning, styrketräning i maskiner och/eller träning med fria vikter. Gym-coachen varierar träningen och ger dig kunskap i gymträningens olika delar.  Detta pass ger dig en kickstart till effektiv träning i gymmet! Du kommer att känna dig härligt stark och genomtränad i hela kroppen! 45 min.  Boka dig i webbokning, tisdagar kl 09.00! Välkommen!  /Mia

MRL, MAGE RUMPA LÅR Träning med fokus på Mage Rumpa Lår. Du använder din egen kropp, gummiband och vikter för enkel och effektiv muskelträning. Maria startar igång veckan på allra bästa sätt! Välkomna på måndagar kl 06.30 Webbokning är uppdaterad – boka nu!!

PENALTY BOX Penalty Box® är ett komplett träningspass för hela kroppen med fokus på konditionsträning, hög puls och förbättrat flås! I passet används ett träningsredskap, en box med fyra rutor och som även kan göras till ett hinder. Vi jobbar högt och lågt med olika funktionella övningar som höjer pulsen, varvat med styrkeövningar. Hopp förkommer och alla deltar efter egen förmåga, du bestämmer själv hur hårt/hoppfritt du kör.  Häng med oss på ett nytt, roligt och svettigt pulspass! 30 min. Detta nyhetspass startar v 4! Onsdagar kl 19.00 och söndagar kl 17.00. Boka din plats redan idag!! Välkomna! /Thisa & Sofie

RÖRLIGHETSTRÄNING Behöver du bli och förbli mer smidig? Testa FortGjorts storfavorit ”Rörlighetsträning”. Var och varannan person är stel och har ont på vissa partier på kropp p.g.a. av för mycket stillasittande och enformig rörelse. Rörlighetsträning bygger på att vi varvar dynamiska/ funktionella rörelseserier, där fokus ligger på naturlig rörelse i kroppen, med traditionella stretchövningar. Rörlighetsträning är en tacksamt att utöva, det går fort att uppnå resultat! Rörlighet är också en viktig grund som förbättrar och förstärker din övriga träning. Alla behöver rörlighetsträna! I webbokningen hittar du detta pass på tisdagar & torsdagar kl 19.30. Vi ses! Jennifer, Dea, Amanda

STEP STYRKA Step är äntligen tillbaka på schemat! Med Step Styrka får du mycket träning på kort tid. Vår Step Styrka bjuder på effektiv intervallträning som ger både styrka och kondition. Enkla och roliga steg på en steplåda varvas med styrkeövningar med fokus på ben och säte. Längtar du efter starkare ben, rumpa och bättre flås, här har du din grej!  Vi kör step Styrka 30 på måndagar kl 18.00 och torsdagar kl 18.30. In å boka!!! Malin, Linda, Amanda & Dea

YOGA I vår utvecklar vi schemat med flera nya yoga-former! Vi har kvar favoriterna Yoga Rytm och Yoga Kraft och utökar med Lymfatisk Yoga och Soma Yoga samt efterfrågad avslappning!

  • Lymfatisk Yoga är en lugn yoga som syftar till att aktivera lymfsystemet i kroppen, det aktiverar även immunförsvaret. Vi använder de klassiska yogapositionerna med mycket vridningar och fokus på rätt andning. 30 min
  • Soma Yoga tränar smidighet, styrka, stabilitet, balans och kondition med intensiva flöden i ett skönt flow som sätter fart på pulsen. Passet utförs barfota med endast kroppen som redskap. Instruktören ger dig olika alternativ så att du kan anpassa övningarna efter din form, både vad gäller styrka och hopp. 30 min. Efter Yogan ges du möjlighet att stanna kvar ytterligare i 15 min för en skön och djupgående avslappning!

Du kan träna yoga på måndagar kl 20.00 & 20.30, onsdagar kl 17.30 & 18.00 och söndagar kl 18.05 & 18.35. Varmt välkomna på sköna, välgörande och stärkande yogapass! //Carola, Linda och Malin

Länk till Schema 2020

Länk till webbokning

Penalty Zafro 82532485_577072982857403_4798783400955609088_n MRL

gym2-1  Rörlighet Step Styrka

Återblick 2019

Vi blickar tillbaka på året som gått. Läs mer